طراحی وبسایت - تعرفه طراحی سایت-signweb
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

               

                                                                               

                                                                               

                                                                                                           

                                                                                                                               

                                                                   

                                                                   

                                                                   

               

                                                                           

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی، فروشنده شبانه روزی شما

           

                                                                           

امروزه همه کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و به سمت تکنولوژی حرکت می کنند. افزایش تمایل مردم به خرید آنلای افزایش چشم گیر فروش با طراحی سایت فروشگاهی باعث شده است که فروشگاه ها بیشتر از مشاغل دیگر به سمت طراحی سایت بروند. ما به شما این نوید را میدهیم که با قرار گرفتن در مسیر درست بتوانید مشتریان وفادار خود را داشته باشید و از سایر رقبا متمایز شوید

اگر شما می‌خواهید طراحی سایت فروشگاهی قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو را رعایت کنید . 

 

طراحی وسایت فروشگاهی با استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این ‌رو بهتر است طراحی وب سایت،  افزایش رتبه و بهینه‌ سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید. برای اطلاع ازتعرفه طراحی سایت فروشگاهی 

می توانید با ما در ارتباط باشید.

           

 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

       

طراحی سایت فروشگاهی فقط مختص به فعالیت های مرتبط با فروش کالا نیست بلکه برای موارد دیگری مانند رستوران ها و کافه ها هم می توان از “وبسایت فروشگاهی” استفاده کرد. اگر شما صاحب یک رستوران یا یک کافه باشید، با طراحی سایت فروشگاهی می توانید در صفحه سایت خود، غذا ها و نوشیدنی های خودتان را قرار بدهید تا مخاطبان بتوانند از طریق سایت آن ها را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

همچنین کاربرانی که مشتری حضوری شما هم نیستند می توانند با رستوران یا کافه شما آشنا شوند. در بحث فروش کالا هم “طراحی سایت فروشگاهی” برای هر نوع فروشی مناسب هستند. گاهی ممکن است محصولی که شما ارائه می دهید یک محصول تحت وب باشد و فیزیکی نباشد. در این صورت هم شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و پس از پرداخت، لینک دانلود را در اختیار مخاطبان قرار دهید.

در هر حالت، سایت فروشگاهی بهترین انتخاب برای ارائه خدمات مستقیم می باشد. برای طراحی وبسایت فروشگاهی در تهران و یا هر شهر و کشور دیگری که هستید کافیست با ما در تماس باشید.

 

این امکانات باعث خواهد شد که مشتریان در هنگام خرید و استفاده از فروشگاه اینترنتی راحت باشند و راحت بودن آنها یک اصل مهم برای افزایش فروش بیشتر و محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود که موارد زیر از جمله پر کاربردترین آنها هستند.

 

●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

●    فراهم کردن روش های پرداخت متنوع

●    نقد و بررسی محصولات توسط مشتریان

●    انتخاب روش‌های ارسال محصول

●    خرید کاملا اتوماتیک بدون نیاز به منتظر گذاشتن مشتری برای تایید فرآیند خرید

●    امکان مشاهده جزئیات محصول به صورت جامع و کامل

●    امکان ارائه کدهای تخفیف به مشتری

●    سیستم سبد خرید و گزارش گیری حرفه‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت سفارشات

●    و…



پشتیبانی فنی فروشگاه اینترنتی

پشتیبانی فنی مستمر و خدمات پس از فروش پس از ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول اصلی و اهداف ساین وب برای اطمینان از رضایت و آسایش مشتریان بوده است. برخلاف خدمات طراحان سایت معمولی در بازار، ما به ارتباط مستمر و موثر با مشتریان، نظارت و رفع نیازهای آنها برای خدمات ایجاد فروشگاه اینترنتی اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم که همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته باشیم. ما به بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی افتخار می کنیم. وب‌سایت‌های توسعه‌یافته در شبکه ایران سایت همیشه حفظ می‌شوند، بنابراین شما کوچک‌ترین نگرانی در مورد به‌روزرسانی و عملکرد امن سایت خود برای رشد کسب‌ وکار آنلاین خود ندارید.

فروشگاه اینترنتی با سرعت بالا

در دسترس بودن ثابت سایت یک الزام نیست، بلکه یک اصل اساسی است، به خصوص در مورد طراحی سایت اینترنتی ، که باید 24 ساعته پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما در دسترس و عملیاتی باشد. خرید هاست با کیفیت بالا، سرعت بالا و قابل اعتماد می تواند در دسترس بودن واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد و بازدید و رتبه سایت شما را افزایش دهد. امکان توسعه وب سایت تخصصی حرفه ای کاملاً مناسب و سازگار با نیازهای کسب و کار شما از دیگر مزیت های توسعه وب سایت در شرکت ایران سایت است.

هزینه توسعه سایت فروشگاهی تخصصی چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه های سایت مطابق با استانداردهای برنامه نویسی، جذابیت و کیفیت طراحی تعیین می شود. هزینه طراحی سایت در ایران از چند صد هزار تومان تا چند صد میلیون تومان متغیر است. در واقع قیمت طراحی سایت متناسب با خدمات ارائه شده می باشد. هزینه طراحی سایت فروشگاهی ایران سایت متعادل و منطبق بر استفاده از فناوری های روز، حفظ کیفیت و رعایت استانداردها می باشد.

مراحل ساخت وب سایت فروشگاهی در ساین وب چگونه است؟

در طراحی ویژه کارفرما پس از عقد قرارداد ابتدا فرم اطلاعات اولیه را پر کرده و در صورت وجود تصاویر، کاتالوگ یا فایل های دیگر به ایران سایت تحویل داده می شود. چند روز پس از زمان‌بندی و در نهایت نیازسنجی و شروع پروژه، نمونه صفحات مختلف از بخش گرافیک جهت بررسی و مطالعه به کارفرما تحویل داده می‌شود که در صورت تایید، طرح گرافیکی به واحد گرافیک منتقل می‌شود. بخش مناسب برای اجرا و کدگذاری و در نهایت برای بررسی های مکرر در اینترنت قرار داده می شود. در صورت عدم تایید طرح، درخواست تغییرات یا توسعه رایگان است.








:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: